איך בוחרים האתר לעסק?

ראשית צריך להחליט מה המטרת  האתר?

1. להוסיף כתובת של האתר לכרטיס ביקור 2. לפרסם אתר 3. לקדם אתר וכו…

דף נחיתה

זה עמוד HTMLאינטרנט בודד שנבנה בד"כ לקמפיין פירסומי באינטרנט PPC.

מיני-סייט

זה אתר קטן (כמה עמודים) משתמשים בו כמו כדף נחיתה לצרכי פרסים בעיקר  בדרך כלל אתר כזה מכיל דף אודות דף  הסר על המוצר או שירות ודף ליצירת קשר.

אתר תדמית

זה אתר שיווקי נבנה במטרה ליצור הנוכחות של העסק באינטרנט. אתר כזה מכיל מידע על  השירותים ותחומי ההתמחות של העסק. אתר תדמית איכותי מותאם לכהל יד של העסק גם בתוכן ובעיצובו.

אתרי  פלאש

אלה אתרים המשלבים הרבה  אנימאציה  ועיצוב מיוחד יחד עם זאת זה טכנולוגיה מיושנת ולא תומכת במכשירי אפל  ולא ניתנן לקריא על ידי  תוכנות  של גוגל משמקשה מאוד על קידום אתרים כאלה.  לאחרונה חברה המפתחת הודיע על סיום פיתוח טכנולוגיית פלאש.

אתר תוכן

אתר רציני יותר מאתרי פרסום או מיני סייטים אתר כזה יוצירת תדמית איכותית יותר לעסק. גולשים  מחפשים ברשת קודם כל תוכן מקצועיב,כן, לאתר תוכן יתרון משמעותי מבחינת קידום אתר בגוגל.

פורטל

זה אתר תוכן גדול במיוחד לדוגמה פורטלי החדשות, בשל היבטים שונים בהם נוגע אתר כזה והמורכבות הרבה, בניית פורטל  נמשכת תקופה ארוכה יותר מאתר רגיל ואתרים כאלה יקרים משמעותית מאתרי תוכן.

אתרי web2.0

 רשתות חברתיות לדוגמה פייסבוק טוויטר וכו אלה אתרים דינאמיים המאפשרים את מעורבות הגולשים ביצירת והחלפת התוכנים בהם.

אתרי חנות וירטואלית

אתר המאפשר מכירה וקנייה מוצרים הכולל מערכת ניהול מוצרים בנוסף, אפשרות  סליקה של כרטיסי אשראי ובאמצעות Pay Pal המערכת הבטחת מעידה משוכללת.  המאפשרת להסתיר את מספר כרטיס האשראי.

אתרי קטלוג

 דומים לאתרי חנות ווירטואלית ללא אפשרות מחירה דרך האתר.
אלו הם עיקר הסוגי אתרים  הקיימים ברשת. כמובן ישנם סוגי אתרים נוספים כמו גם השילובים בינהם.
לפני להחליט להקים אתר כדי התייעץ עם בעל מקצוע לכדי לאפיין את צורך שלכם באתר מסוים.